מכירה עליית גג, Vazec, Liptovsky Mikulas, סלובקיה, 871

מכירה - Cod. 27628

  • טיפולוגיה: עליית גג
  • אזור: 480 m²
  • חדרים: 8
  • רצפה: 2

חדש המודרני בונגלו בנוי עם עליית גג למגורים באזור שקט של הכפר Važec תחת הטטרה הגבוהה בסלובקיה מתאים לקוחות תובעניים או מש' גדולה. הודות אזור המגורים של 480 מ"ר, 8 חדרים למגורים ומיקום מפואר ליד הטטרה הגבוהה, it's ניתן להשתמש במאפיין כקצבה למטרות פנאי. בונגלו הממוקם על קרקע מגודר שטוח עם שטח של 2,500 מ"ר.
בקומה הראשונה של המבנה החד קומתי החדש שנבנה בשנת 2012 הוא החלק העיקרי היום עם סלון גדול, מטבח נפרד עם מזווה, 4 חדרי מגורים, חדר רחצה עם אמבטיה ומקלחת, שירותים, חדר שירות ומוסך לשתי מכוניות. בסלון עם שטח של 43.8 מ"ר תקרה גבוהה מושם האח חם מחובר חימום תת רצפתי בחדר הזה. סלון מחובר הגן אל מרפסת ליד מטבח גדול, עם נוף יפה של הרי הטטרה הגבוהים.
ישנם חדרי מגורים אחרים הזמינים מהגלריה מעל הסלון, בעליית גג של הבית הזה. שינה ראשית עם שטח של 51.3 מ"ר מחוברת ארון הגדול נפרד. בצד השני הוא בסלון אחר עם שטח של 30.8 מ"ר וכן משרדים בשטח של 19 מ"ר.
הבניין כולו בנוי בנייה באיכות איטונג, מוכנה עם חלונות עץ. הבניין מחומם באמצעות חימום גז מרכזי. חלק היום בקומה הראשון מצויד אריחי קרמיקה וחדרי מגורים מצוידים פרקט למינציה. בקומה השנייה הוא מצויד עם רצפות עץ.
זמינות של הבניין הוא כ -15 דקות נסיעה ברכב מן הטטרה גבוהה, או כ -20 דקות נסיעה ברכב מן Jasna אתר הסקי או Aquapark Tatralandia.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB